2012. március 17., szombat

A kézírás nyomán mély titkokra bukkant a grafológus


Filó Melinda számára a kézírás-elemzés a megismerés, a megértés és az elfogadás tudománya. Állítja: amit maga az egyén nem tart szépnek, az a grafológus számára felérhet egy csodával is.

— Évekkel ezelőtt, 1978-ban jelent meg Agárdi Tamás Grafológiáról mindenkinek című könyve. Megvettem, de első olvasásra nem keltette fel az érdeklődésemet, így feltettem a könyvespolcra. Tíz évvel később egy hirdetésben olvastam, hogy grafológusképzés indul, amelyre jelentkeztem. A vizsgámra a korábban félretett könyvből készültem. Okleveles grafológusként azóta sem tudok szabadulni az íráselemzés bűvköréből. Folyamatosan képzem magam, jelenleg a pszichológiai ismereteimet bővítem. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése